söndag, april 09, 2006

A Walk in the Park

Först sken solen när jag lämnade dörren. Men när jag kom till Tivoliparken så blev det grått och regnet började att komma ner på mig. Under min 1 timmes promenad så tog jag en del bilder. Här är några av dem:


En av alla stolpar som finns längs med
promenad leden.
Denna finns bredvid
entrén vid Teatern.






Bild: Privat


Detta är vår fina teater
Den ligger fint benägen vid
Helgeå som även terassen
ligger mot



Bild: Privat


Här är en av alla invånarna i parken
Det finns även änder, undulater, gåsar, ges och påfåglar





Bild: Privat


En liten anka skulle man haft som husdjur (Så som Joey och Chandler i vänner har)


Detta är den sista bilden
Det är av toaletterna i stan vid
Burger King och Kosmorama
En trevlig skylt men stället
ser lite skumt ut



Bild: Privat


Till nästa gång!

Sitt inte i en ko-skit på ängen

Inga kommentarer: