lördag, april 01, 2006

Böcker

Det var inte länge sen jag läste ut Fredrik Lindströms bok 'Vad gör alla superokända människor hela dagarna?'

Den var mycket lätt läst och den stämde mycket bra in på en.

Betyg: 4 av 5
@@@@@

För 2 månader sedan så läste jag Traci Lords bok 'Nattens barn'

Det var en bok som jag verkligen fastnade för. Man kunde inte lägga den i från sig.

Den handlar om:

före detta porrstjärnan Traci Lords uppväxt. det börja med att hon berätta lite om sin familj och vilka problem som fanns. Den går det vidare till tidig ålder av tonåren då hon blir sexuellt utnyttjad av en äldre kompis som hon även var kär i och vid 13 - 14 års ålder så blir hon sexuellt utnyttjad av sin styvfar i sömnen... resten får ni läsa själva.

Betyg: 5 av 5

@@@@@


Jag vet inte riktigt vilken bok jag ska läsa här näst? Tips är välkommna?


Till nästa gång!

Hoppa inte utan fallskärm

Inga kommentarer: