söndag, maj 21, 2006

Eurovision song contest 2006 Vinnare LORDI

Vinnare för Eurovision Song Contest är Finska mosterbandet Lordi. - Helt rätt låt som vann. Sverige och våran Carola kom på en 5:e plats.

Vad kan man säga om årets omgång? Det var många bra bidrag bla Finland, Sverige, Ryssland och Rumänien.
Min lista från igår gick inte som jag ville, men jag håll på Finlad och hoppas på att dem skulle vinna fast än jag hade de på en 4:e plats.

Men att Malta kom sist kan jag inte släppa och att Litauen bidrag kom på en 6:e plats är helt ofattbart att de överhuvudtaget fick någon poäng. Min personliga uppfattning är att den var så dålig att jag gick ut ifrån rummet bara för att slippa de dem.

Till något som är lite positivt är att Rysslands Bidrag med Dima Bilan och hans ballerinor kom på en 2:e plats.

Inga kommentarer: