onsdag, oktober 25, 2006

Carolina Gynning - Ego Girl

Igår kväll lästa jag ut Carolina Gynnings bok Ego Girl. - Jag måste säga att jag blev positivt överraskad av boken. Jag trodde inte den skulle vara så bra som den var. Man fick ett bra hum vad ska händer i mode världen stängda värld t ex där äldre herrar lovar småtjejer rikedom och berömelse medan de har i bakhuvudet att henne ska jag ligga med.

I Ego Girl får vi följa med i Carolina Gynning liv hur hon hade det i sin ungdom och senare lära känna henne när hon kom upp i tonåren och ut i vida världen för ett modell kontrakt, alla pojkvänner, drog problem, konstnären och Big Brother.


Boken var mycket lätt läst och man vill inte lägga sig ifrån den, tiden bara försvann när man läste.

Jag ger boken

@@@@@
en stark 3:a av 5

Inga kommentarer: